برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۱۸ آذر ۱۴۰۲) | آتش‌بازی طلایی‌پوشان در نصف جهان

  • کد خبر: ۱۹۹۲۲۰
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
  • ۱
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۱۸ آذر ۱۴۰۲) | آتش‌بازی طلایی‌پوشان در نصف جهان
سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد مس رفسنجان را در خانه شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، سپاهان و مس رفسنجان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

شاگردان مورایس که نیمه نخست را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرده و در دقیقه ۵۶ توسط رامین رضاییان به گل رسیدند. حملات بی‌وقفه طلایی پوشان تا پایان بازی نیز ادامه داشت و در ادامه توسط شکاری و مغانلو ۳ گل دیگر به ثمر رساندند تا زنگ خطر برای آبی‌پوشان تهرانی در صدر را به صدا درآورند.

تک گل مس رفسنجان را نیز جلال الدین علی محمدی در دقیقه ۹۴ از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند.

سپاهان با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و پیش از دیدار استقلال و فولاد در هفته دوازدهم به ۲ امتیازی شاگردان نکونام در صدر جدول رسید و در جایگاه دوم قرار گرفت.

مس رفسنجان نیز با این شکست ۱۴ امتیازی باقیماند و به رده نهم جدول سقوط کرد.

ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
0
این بازی خیلی خوب بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->